persiandrain

کانال پیش ساخته آب -گاتر- گریل- ترنچ تاسیساتی-گریتینگ استیل-کانال نیکول-کانال هاراتون-کفشور استیل

persiandrain

کانال پیش ساخته آب -گاتر- گریل- ترنچ تاسیساتی-گریتینگ استیل-کانال نیکول-کانال هاراتون-کفشور استیل

گاتر رمپ DR100CN

گاتر رمپ DR100CN

کانال پیش ساخته آب مدل DR100CN با درپوش ( گریتینگ ) پلی آمید تقویت شده از سری کنادرین شرکت فرانسوی نیکول ( NICOLL) میباشد.

گاتر رمپ DR100CNاین گریل پیش ساخته از یک بدنه بسیار مقاوم از جنس پلی پروپیلن ساخته شده با وجود دو ریل لبه گالوایزه و گریتینگ پلی آمید از نوع تقویت شده با الیاف بصورت شیاری از طراحی زیبا وقدرت جذب بالای آب و سیستم چفت وبست بسیار مطمئن .

 با توجه به ارتفاع کم این کانال ترکیب ایده آل برای پارکینگهای طبقاتی که دارای محدودیت کفسازی هستند.همچنین بدلیل مقاومت بالای گریتینگ پلی آمید در برابر تنشهای حرارتی و محیطهای اسیدی کاملا برای آزمایشگاهها، کارخانجات و آشپزخانه های صنعتی مناسب میباشد. 

ابعاد این گاتر پیش ساخته : عرض بیرونی 136 میلیمتر و ارتفاع کلی 80میلیمتر با طول 1 متر میباشد.کلاس وزنی این ترنچ پیش ساخته C250  بوده و با توجه به طراحی ویژه این کانالهای پیش ساخته یعنی استفاده از ریل لبه فلزی ( گالوانیزه) برای فضاهای با تردد مداوم خودرو بسیار مناسب میباشد .

 از مثالهای بارز کاربری کانال پیش ساخته DR102CF میتوان به ورودی پارکینگهای بزرگ مراکز خرید و مجتمع های تجاری ، رمپ پارکینگ ، حاشیه بزرگراهها و خیابانهای شهری ، انبارهای کارخانجات با تردد لیفتراک نام برد.

امکان استفاده از کانکشن کف در دو سایز 100 و 110 میلیمتر وجود داشته ، همچنین بر روی درپوش انتهایی کانال امکان استفاده از سایز 40 میلیمتر وجود دارد.